Tücsökfalvi Tücsök

kézzel írott sor(s)ok

Hajnalban keléses Apával indulásos.
Dunaújváros. 30 perces várakozás  egyszálingben, mert sok eszed van anya, mert”biztos beáll időben” a busz… Nem állt be. Megfagytunk a plusztízben. Megjött a busz.. Kedves sofőr, nem fiatal a busz(sem), de kényelmes( nyilván a busz, a sofőrt nem tudom..valakinek biztos az ).
Elindulunk… Még mindig fázom. Jó lenne, ha olyan lenne a fűtés a buszban, mint a Kázmérban. Akkor az lenne a baj, hogy bazi meleg van. De még fázom… Lehet Kulcs magasságában már a motor befűti alattunk a padlót és majd jön az a várva várt meleg. Nem jött…sebaj..majd Pesten felmelegít a Nap…
page

Dunaújvárosban a megállóban jógázott az agyam, csak ezt az egy napot add meg nekem pánik és különböző túlélési verziók futtatása mentesen. (nem adtam meg nekem).

A Népligetből terveztünk kijutni a Széll Kálmán térre, 1-es villamos, 2-es metró….Miközben vártuk a metrót azt tárgyaltuk, hogy mi van ha valaki az aknába esik….elmentünk a Deák Ferenc térig, ott megállt a vonat, mert valaki az aknába esett, lépett, mászott stb…/aztán benne volt a hírekben, hogy nem volt százas az ember, aki  miatt: / Úgyhogy el kellett hagyni a metrót.. újratervezés… 2es villamos a Vígadó térről, 4-6 a Jászai Mari térről… A Széll Kálmán térről a 61-essel a Városmajorig, onnan a csöcsrázóval (fogaskerekű) a Széchenyi hegyig, onnan a gyermekvasúttal a Hűvösvölgyig…
page1
Aztán újra 61-es a Kálmiig.. Mammutban kiviteleztük volna a vásárlást (végül is időkapcsolós konnektort ott kaptam) de amit kerestünk nem, így vissza a metróig onnan Örs vezér tér, Árkád… félig meglett amit akartunk… Aztán vissza a 2es metró, 1es villamos Népliget Dunaújváros vonalon…
IMG_4041Gondolatok a mai napból:

Mivel pánikhangulatban vagyok és végtelenül elkeseredett, mert mindenképp változás áll be a munkavégzésembe, úgy gondoltam megnézek újra  egy Modulo buszt, azt a kis fűnyíró traktor méretűt, amire fele annyi utas fér, mint a Conectokra, borzalmas… A sofőrnek semmi helye nincs, teljesen behajlított lábbal, az ölében a kormánnyal ül. Egy 150-160 centis 50 kilós embernek ez tökéletes…amúgy meg halálos…A megkérdezett kollégák nincsenek megelégedve vele műszakilag, és a sofőrfülke szűkössége és kényelmetlensége miatt, amúgy megy mint a golyó, hangtalan lenne, ha nem zörögne a műanyag burkolatok miatt.
Amúgy Pakson több időszakban is elég lenne ilyen méretű busz, de napközben ha befut két-három osztály  már vége is mutatványnak, vagy csúcsidőben, piacnap, amikor van, hogy a csuklós is kevés.. De bizonyára mindenre felkészült az, aki ebbe belevágott.
Nekem a BKV-s kiképzés nem jön be. Számomra a szolgáltatáshoz hozzátartozik az utaskezelés, akkor is, ha ez a legfőbb konfliktusforrás a személyszállításban. Az ilyen buszokban el van zárva a sofőr az utastól , nincs elől ajtó- csak a normál méretű Modulo típusok olyanok mint nekünk a Conecto.
A képen látható, hogy neki van parkolva a padkának és ékelve, azt nem tudom, hogy csak elektromosan van-e fékezve, mert akkor bizony állásban elgurul, egy idő után kiengedi az elektromos fék. Ebből volt már nálunk is galiba 🙂
Nem tetszik…szörnyű kivitel.. Remélem az itteni csapat ennek ellenére majd elégedett lesz vele és minden sofőr, akit felvesznek legalább annyit kihúz majd rajtuk ,mint én itt 23 évet 🙂
MÁS…
Megállapítottam, hogy nem valószínű, hogy Budapestre megyek dolgozni, akkor sem, ha szívesen maradnék a közlekedésben. Nagyon nehezen viselem azt a sok nyomorék, hajléktalan, beteg és szellemileg sérült embert, akikbe belebotlunk egy ilyen utazás alkalmával. Ha dolgoznom kellene “velük”, egy szállón terelgetni, vagy szebbé tenni az életüket, úgy igen, de nap, mint nap azt nézni egy villamos vagy busz vezetőfülkéjéből, hogy mikor esik a jármű alá, nem biztos, hogy lenne idegrendszerem.

Szép időnk volt, jó nagyot kirándultunk, ha nem kellett volna boltba is menni tökéletes lett volna a nap. Majd egy következő alkalommal csak a szép, csak a fák, a pillanatok a pénztárgépek csipogásától mentes övezetekben…

…egy őszi vasárnap Budapesten…” bejegyzéshez ozzászólás

1. ÉVA szerint:

❤️😘

Kedvelik 1 személy

2. Tücsi szerint:

Helló Évikém… ❤️

Kedvelés

Köszi, hogy hozzá(m)szólsz !

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

Netfisz Blog

Élet Netfisz szemén keresztül

angellilith.wordpress.com/

"Én vagyok a hírnök, én vagyok a hír, mindegy, hogy ki szeret, de ért, aki érteni bír"

Férfiak, nők, ilyesmik...

...minden annyira determinált...

Angel Lilith - Verseim

...aztán megpróbálkoztam a versírással is...